İki yönde meydana gelen hareketler ancak Yan Kompansatörler kullanılarak sönümlenebilir. Üniversal bağlantılı kompansatörler, birbirine bir ara boru ile bağlanan iki körük ve iç basıncın neden olduğu itme kuvvetine dayanabilen bir rot sisteminden oluşur.
Hareket Emme
Bu tip kompansatörler yanal hareketleri absorbe etmek için kullanılır. tüm uçaklarda. Ayrıca iki rot kolunun 180 derecelik özel
konumlandırılması ile genleşme derzleri bazı yanal ve açısal sapmaları aynı anda absorbe edebilir hale gelir.
Yanal sapmanın miktarı, körüğün her iki tarafındaki evrişim sayısına bağlıdır. genleşme derzi. Bu miktar ara borunun uzunluğu değiştirilerek de arttırılabilir. Rotlar ayrıca olası burulma kuvvetlerini önlemede de etkilidir.
Üniversal Bağlı Kompansatörlerin Avantajları
• Yanal hareketlerin tüm düzlemlerde emilmesi
• Büyük genleşme hareketlerinin absorbe edilmesi kolay
• Minimum uygulama alanı
• Eksenel hataların önlenmesi sistem güvenliğini arttırır
DESIGN
Structure
Körük Malzemesi: Paslanmaz Çelik AISI 321 (opt.304,316L,316TI,309)
Bağlantı Tipleri: Sabit Flanşlı ve Kaynaklı Uç
Flanş Malzemesi: Standart olarak Karbon Çelik St.37.2, malzeme isteğe göre özelleştirilebilir
Ara Boru Malzemesi: Standart olarak Karbon Çelik St.37.2, malzeme istek üzerine özelleştirilebilir
Rot Malzemesi: Standart olarak Karbon Çelik St.37.2, malzeme istek üzerine özelleştirilebilir
Çalışma Koşulları
Çalışma Sıcaklığı: -80°C/+600°C
Çalışma Basınç: PN 2,5/6/16/25/40/64
Nominal Çaplar: DN25 (1”) – DN1000 (40”)