Gaz brülörleri, sıvı yakıt veya çift yakıtlı orta kapasiteli – yüksek, alev yükselticili, kendi kendini kontrol eden, çok kademeli veya modülasyonlu sürekli çalışma ve damper kontrolü için hava basıncının izlenmesi için Siemens alev kontrolörleri.
Kullanım: LGK16 . .. brülörler kendi kendini kontrol eden bir kontrol devresine sahiptir ve alevi kendi kendine kontrol eden izleme sistemlerinin zorunlu olduğu veya tavsiye edildiği her türlü sıvı yakıt veya gaz yakma tesisinde kullanıma uygundur. :
– Tam referans: LGK16.122A27, LGK16.322A27, LGK16.333A17, LGK16.333A27, LGK16.335A17, LGK16.335A27, LGK16.6 22A17, LGK16.622A27, LGK16.635A27
– Alev dedektörü: QRA53 … / … QRA55, iyonizasyon probu veya QRA53 … / … iyonizasyon problu QRA55.
– Takılabilir tasarım
– Değiştirilebilir ünite sigortası (yedek sigorta dahil)
– Darbeye dayanıklı -geçirmez ve ısıya dayanıklı siyah plastik
– Görüntüleme pencereli kilitleme sıfırlama düğmesi; arkasında kilitleme uyarı lambası ve kilitleme göstergesi bulunur.
Alev dedektörü QRA53…/QRA55… veya iyonizasyon probu ile alev denetimi için
Tercih edilen kullanım:
Flash-steam
jeneratörler
Flash-steam
jeneratörler
D (doğrudan ateşlemeli
hava ısıtıcıları için de uygundur
),
F
D, A
GB
F, I
B, NL
LGK16. 122A27*
LGK16.133A27
LGK16.322A27*
LGK16.333A27*
LGK16.335A27*
LGK16.622A27*
LGK16.635A27*
t1
10 s
9 s
35,5 s
31,5 s
37 s
65 s
66 s
TSA
2 s
3 s
2 s
3 s
2,5 s
2 s
2,5 s
TSA´
2 s
3 s
2 s
3 s
5 s
2 s
5 s
t3
4 s
3 s
4 s
6 s
5 s
4 s
5 s
t 3´
4 s
—
4 s
6 s
2,5 s
4 s
2,5 s
t3n
—
—
—
—
—
—
—
t4
6 s
6 s
10 s
11,5 s
12,5 s
10 s
12,5 s
t4´
6 s
—
10 s
11,5 s
15 s
10 s
15 s
t5
4 s
3 s
10 s
11,5 s
12,5 s
10 s
12,5 s
t6
10 s
14,5 s
12 s
17 s
15 s
12 s
15 s
t7
2 s
3 s
2 s
3 s
2. 5 s
2 s
2,5 s
t8
30 s
29 s
65 s
69 s
74 s
95 s
103 s
t9
2 s
3 s
2 s
3 s
5 s
2 s
5 s
t10
6 s
6 s
8 s
1 1,5 s
10 s
8 s
10 s
t11
İsteğe bağlı
t12
İsteğe bağlı
t13
10 s
14,5 s
12 s
17 s
15 s
12 s
15 s
t16
4 s
3 s
4 s
6 s
5 s
4 s
5 s
t20
32 s
60 s
—
26 s
22 s
—
—
Efsanesi kez
t1 Hava damperinin tamamen açık olduğu ön süpürme süresi
TSA Emniyet süresi veya pilot brülör kullanan brülörlerde ilk emniyet süresi
TSA’ Emniyet süresi veya pilot brülör kullanan brülörlerde ilk emniyet süresi
t3 Ön ateşleme süresi
t3′ Uzun ön ateşleme süresi
t3n Son ateşleme süresi (terminal 15’e bağlı ateşleme trafosu)
t4 Emniyet süresinin başlangıcı ile terminal 19’daki valfın serbest bırakılması arasındaki aralık
t4′ Arasındaki aralık güvenlik süresinin başlangıcı ve tahliye
t5 Aralık sonu (t4/t4´) ile yük kontrol cihazının veya terminal 20’deki vananın serbest bırakılması arasındaki aralık
t6 Son süpürme süresi (izin verilen son yanma süresiyle aynı (t13))
t7 Açma fan motoru gecikmesi (M2)
t8 «t11» ve «t12» olmadan başlatma süresi
t9 Pilot brülör kullanan brülörlerde ikinci emniyet süresi
t10 Çalıştırma ile hava basıncı kontrolünün başlangıcı arasındaki aralık
t11 Hava amortisör tam açık konuma kadar çalışma süresi
t12 Hava damperinin düşük alev konumuna kadar çalışma süresi
t13 İzin verilen yanma sonrası süresi
t16 Başlatma ile hava damperinin açma komutu arasındaki aralık
t20 Kendi kendine kapanma aralığı sıra anahtarının
* AC 100…110 V, 50…60 Hz’de çalışan brülör kontrolleri için, the
tipi referansın son 2 hanesi «27» yerine «17» olarak okunur